.:. پســـر شمــالـــــی .:.

پسر شمالی موج فریاد خزر است.

.:. پســـر شمــالـــــی .:.

پسر شمالی موج فریاد خزر است.

رو بــرو

حالا من اینجا هستم. در اتاق تو. ساکت و بی پروا. بی آنکه تصرفی داشته باشم، تو را برایت روایت می کنم.

بیدار شو. می دانم که ماوای رویاهایت تنها امیدی به خواب دیدنشان است. اما بیدار شو. روزی نه خیلی دور آنها را خواهی یافت.

آری، اندیشیدن به دوردست ها گاه به دیدن سراب ها ختم می شود. اما امروز هم فردای دیروز است. آیا رویاهای دیروزت در پناه امروز به سویت نیامده اند؟

بیدار شو. امروز هم باید لابلای رسمیت آدم ها به دنبال رویاهایت بگردی.

این را از من نپرس. من جوابش را نمی دانم. ولی فکرمی کردم خودت خوب می دانی؟!! که چطور قلبت را عریان بنمایی که رویاهایت درک شوند.

یادم رفته بود، امروز قلب عریان را حتی 1 شاهی هم نمی خرند! امروز زبانهای چرب پهن شده روی فرمانهای اتومبیلهای مدل بالا اول صف آرزوها هستند.

 

تلفن زنگ خورد. بالاخره بیدار شدی. شاید رویاهایت زنگ زده باشند. اما نه، اشتباه گرفته بودند!

دیکتاتور کوچک بی رحم

 شاید زیباتر از این نمی شد این فرد را توصیف کرد. مردی که ادعا می کند ار اعدام فعالان سیاسی در کشورش بی اطلاع است، اما خوب می داند که در ابوغریب و گوانتانامو گه می گذرد!! مردی که ادعا می کند در مملکت او آزادی وجود دارد، اما مخالفان او در زندان به سر می برند. مردی که ادعا می کند برای تمام دنیا برنامه دارد، اما حتی در اصلاح مملکت خویش وامانده است!! مردی که خود را منادی عدالت در دنیا می داند، اما در کشورش افرادی را به اسم اراذل و اوباش حتی بدون محاکمه به اعدام محکوم می کنند

اما براستی او دیکتاتور کوچکی است. زیرا از دور دم از محو اسراییل می زند اما در آمریکا می گوید که هیچ جنگی با آنها ندارد! رییس جمهوری که در سه سخنرانی متفاوت در سه جای مختلف در آمریکا یک متن را همچون انشا می خواند! آری او کوچک است، زیرا فقط دیکتاتور های کوچک جرات ندارند وجهه واقعی دیکتاتوری خود را به مردمشان نشان دهند.

اما براستی این دیکتاتور کوچک بی رحم نیز هست. چرا که فقط دیکتاتورهای بی رحم مخالفان خود را زندانی یا اعدام می کنند. فقط دیکتاتورهای بی رحم زنان را می کشند و بزرگان را در منزلشان مثله می کنند.

آقای رییس جمهور، کمی خجالت بکشید. شما که دم از راه حل برای دنیا می زنید، چرا اعتراف نمی کنید که در هفتمین ماه سال کسری بودجه آورده اید و تصمیم دارید به صورت مخفیانه متمم بودجه را به مجلس بفرستید.

آقای احمدی نژاد، شما اصلا در حد و اندازه های هیتلر نیستید، شما فقط یک دیکتاتور کوچک بی رحم هستید.