.:. پســـر شمــالـــــی .:.

پسر شمالی موج فریاد خزر است.

.:. پســـر شمــالـــــی .:.

پسر شمالی موج فریاد خزر است.

دیکتاتور کوچک بی رحم

 شاید زیباتر از این نمی شد این فرد را توصیف کرد. مردی که ادعا می کند ار اعدام فعالان سیاسی در کشورش بی اطلاع است، اما خوب می داند که در ابوغریب و گوانتانامو گه می گذرد!! مردی که ادعا می کند در مملکت او آزادی وجود دارد، اما مخالفان او در زندان به سر می برند. مردی که ادعا می کند برای تمام دنیا برنامه دارد، اما حتی در اصلاح مملکت خویش وامانده است!! مردی که خود را منادی عدالت در دنیا می داند، اما در کشورش افرادی را به اسم اراذل و اوباش حتی بدون محاکمه به اعدام محکوم می کنند

اما براستی او دیکتاتور کوچکی است. زیرا از دور دم از محو اسراییل می زند اما در آمریکا می گوید که هیچ جنگی با آنها ندارد! رییس جمهوری که در سه سخنرانی متفاوت در سه جای مختلف در آمریکا یک متن را همچون انشا می خواند! آری او کوچک است، زیرا فقط دیکتاتور های کوچک جرات ندارند وجهه واقعی دیکتاتوری خود را به مردمشان نشان دهند.

اما براستی این دیکتاتور کوچک بی رحم نیز هست. چرا که فقط دیکتاتورهای بی رحم مخالفان خود را زندانی یا اعدام می کنند. فقط دیکتاتورهای بی رحم زنان را می کشند و بزرگان را در منزلشان مثله می کنند.

آقای رییس جمهور، کمی خجالت بکشید. شما که دم از راه حل برای دنیا می زنید، چرا اعتراف نمی کنید که در هفتمین ماه سال کسری بودجه آورده اید و تصمیم دارید به صورت مخفیانه متمم بودجه را به مجلس بفرستید.

آقای احمدی نژاد، شما اصلا در حد و اندازه های هیتلر نیستید، شما فقط یک دیکتاتور کوچک بی رحم هستید.

نظرات 3 + ارسال نظر


Salam dost aziz va hamshahry Golam che tory aziz
man behshad hastam va bache rasht va dar hale hazer Daneshjo
link wb u ro didam va goftam ke sar bezanam va ham digaro saport konim dar link kardan
u ham khodeto va be dostat moarefy kon
moafagh bashy
behshad
bye

Dokhtar khalij سه‌شنبه 10 مهر 1386 ساعت 00:47

Salam.bebakhsh baz fingilishe!baz ba gushi on shodam.chera radepam ruye shenaye to kam davume o zud pak mishe!malali nist dostam joz mozale bikari,11aban ba goruhe kuhnavardiye SEPEHR,miram masule,ba ma bia,mail bede,inja betarze nostalogic ghamgine!

[ بدون نام ] جمعه 13 مهر 1386 ساعت 02:47

Ma melat iran ye gale kharim ke hala hala'ha bayad be in harumzade ha savari bedim,harchi saremun miad haghemune,chon enghelab kardim,onam hala shaki shode dare maro mikone!!
Emza:mahfuz

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد