.:. پســـر شمــالـــــی .:.

پسر شمالی موج فریاد خزر است.

.:. پســـر شمــالـــــی .:.

پسر شمالی موج فریاد خزر است.

تنهایی

آهای ....

هیچ کس نیست صدامو بشنومه.


آهای ....

هیچکی اون بیرون نیست؟

دستام دور گلوم پیچیدن و دارن خفه ام میکنن.

نظرات 6 + ارسال نظر
یه برگ پاییزی دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 19:20

معلومه که کسی هست؛ولی تا تو تقاضای کمک نکنی کسی به دادت نمیرسه؛از خودت شروع کن از خراب کردن بن بستی که برای خودت ساختی از جون دادن به امیدی که داری کم کم از ذهنت محوش می کنی؛از فراموش کردن اتفاقاتی که با نامردی تمام رخ میدن؛آره عزیزم اگه بخوای بغض راه گلوتو نگیره باید بهش دامن نزنی والا برای همیشه محکوم به سکوت میشی؛میمیری بدون اینکه تونسته باشی شرایط رو عوض کنی؛ساکت میشی بدون اینکه بتونی حقی رو بدست بیاری و مردگان به آسانی از یادها می روند!پس مایوس نباش٬با خودت نجنگ٬

در کنار دوست
در کنار بردار نیز
گاهی ادم از تنهایی خفه می شود

یه برگ پاییزی یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 11:44

چقدر بده که نیستی......................

* یاس سفیدم * جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 02:48 http://yasesefid.blogsky.com

*******************************************
***************************
*****************
شاید هر چیزی بتونه بوی قشنگ زندگی رو بهت نشون بده

شاید هر چیزی

*******************************************
**************************
*****************

دوست خوبم، چقدر خوشحالم آمدی.
درد من این اسن که وقتی بوی خوش زندگی را استشمام میکنی، برادرت با باتوم تو را می زند. درد من این است که دوستم، هموطنم به من شلیک می کند. آیا اینها همان من نیستند مه می خواهند خفه ام کنند؟

شیما رها دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 13:06 http://paiambaredivaneh.blogfa.com/

خالی که می شوم

از خودم،
درد می کشد این بغض.

از شعر هایت می روم ،

با مرگ می رقصی
باران پشت می کند...............

دخترخلیج شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 18:24

نشسته اند ملخ های شک بخ برگ یقینم
ببین چه زرد مرا می جوند سبزترینم !

یاشار عزیزم حس میهن پرستی و همنوع پرستی تو رو تا بی نهایت دریا تحسین می کنم . تا تو هستی و ما هست مطمئن باش این راه ادامه خواهد داشت ... برای اینهمه جفا و درد هیچ کلمه ای تسکین نیست ...
بخدا باید پناه ببریم ...

برای صبر همه اون بچه های آرمانی و آسمانی که در بندند و اونایی که پر کشیدن دعا می کنم ...

علی اکبر یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 00:23 http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
بابا بی خیال من که هستم...اومدم تا بهت بگم:
ان شاالله طاعات و عباداتتون مورد درگاه حق تعالی قرار گرفته باشد.
عید سعید فطر رو به شما دوست خوبم تبریک میگم .
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد