.:. پســـر شمــالـــــی .:.

پسر شمالی موج فریاد خزر است.

.:. پســـر شمــالـــــی .:.

پسر شمالی موج فریاد خزر است.

نگفتم

گاهی کلمات تنها راه فرار از سکوتند. شعر زیر نوشته ی علی جعفرزاده لاله دشتی، دوست نازنینم است. امیدوارم همیشه موفق باشد.

 

بگویم خرد می شوم

نگویم خفه

این استکان چای هم که زبان آدم را . . .

می سوزد

پاییز توی سرم

ریه هام سیاه داغ تو

ماه توی صورتت

تن می شوید توی تنهاییم

قند توی دلم آب . . .

این چای یخ زده هم دلش بگیرد

با ماه توی صورتش

شیرین ترین !

لبهام گر گرفت

نگفتم

اسم تو توی گلوم گیر کرده است

ماه، تمامش را به مه آلودگی صبح

شنهای وجودم

تن می شوید

توی دریای ولرم شبهات

سپید ترین !

این رابطه به مرگ ختم . . .

بگیرم برای خودم

بگویم یخ می زنم

گلویم . . .

سیگاری که به لبه حرفهام چسبیده

چشمهای تو

کفشهام را تحریک می کنند

به رفـ . . .

تنم زرد

لای بوته های چای

سگرمه هات طعم سرطان

و معده ای که شکل لوزی

شیشه برهنه ی رفتن است

باید سرم را گرم . . .

لبهام سوخت

حرفهام سوخت

اندامم سوخت

 . . . .

         نگفتم.

نظرات 4 + ارسال نظر
زینب جمعه 20 آبان 1384 ساعت 01:14

نگفتم تا سکوت خفه ام کرد.

mory جمعه 20 آبان 1384 ساعت 03:01 http://www.manareh.net

من خیلی سعی کردم چیزی از این شعر بفهمم ولی متاسفانه نشد .

من جمعه 20 آبان 1384 ساعت 09:49 http://pardismadhouse.blogsky.com

و کلمات تنها راه فرار از سکوتند...

غریبه دوشنبه 7 آذر 1384 ساعت 10:55

دم خودکارت گرم یا شاید....
بی خیال!
همین که بوی خزر میدهی کافیست
احساس ادم ماهی سرخی شود توی لحظه های ابیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد