.:. پســـر شمــالـــــی .:.

پسر شمالی موج فریاد خزر است.

.:. پســـر شمــالـــــی .:.

پسر شمالی موج فریاد خزر است.

رو راست

"ناتاناییل، من دیگر به گناه اعتقادی ندارم."


هنوز هم نشسته ای کنار پنجره؟ به چه فکر می کنی؟ که چطور بگویی؟ که چطور بخواهی؟
که چه؟ آیا آنچه می خواهی پایان است یا آغاز؟ تو که انسان را می شناسی. با یک جرعه آب تازه تشنه می شود. اما حتی اگر برکه هم داشته باشد، اقیانوس می خواهد.
زمان می گذرد؟ می ترسی همینجا جا بگذاریش؟ می ترسی بزرگ شوی؟
پنجره را تنها گذاشتی. پس کجا می روی؟ فکر کردی می توانی در چند کلمه خلاصه اش کنی؟ یا فکر کردی یادت می رود؟
باشد، هیچ چیز نگو. فقط می گذاری از این پس در اتاقت بمانم. می خواهم در سکوت فقط به اندیشیدنت گوش کنم. شاید هر بار چند خطی از آنها را برایت ینویسم.
امشب دیگر تنهایت می گذارم. شب بخیر.


یه خبر خوب، من ارشد قبول شدم. منتظر یه خونه تکونی به این مناسبت باشین!

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 1 مهر 1386 ساعت 08:41 http://sara60.blogtak.com

سلام . اول از همه از تعریفی مه از وبلاگم کردین . ممنونم. به پای نوشته های شما نمی رسه. دوم و مهمتر تبریک میگم قبولیتونو تو ارشد

رضا پنج‌شنبه 5 مهر 1386 ساعت 17:15 http://mohajereshiraz.blogsky.com

سلام یاشار جان دوست با مرام و با معرفت قدیمی
امید که همیشه زندگی به کامت باشد و خوش و خرم وشاد باشی
چند روزیه اصلا وقت نت رو ندارم ان شالله میام و جبران میکنم موفق باشی و در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد